Drůbeží játra Monte Negro podle Petra L.

13.07.2008 15:58

Drůbeží játra Monte Negro podle Petra L.
(není možný, aby to nebylo dobrý!)

P.S.
    velmi mě zaujal jeden recept, na který jsem narazil při pátrání po turistických informacích o republice Černá Hora. Snad by se mohl hodit i někomu jinému. Sám jsem to dosud neodzkoušel, ale už při čtení se mi sbíhají sliny. Není možný, aby to nebylo dobrý!!!!
                                                                       Čau, Petr L.

Drůbeží játra Monte Negro (pro 4 osoby)

Suroviny:
   500 g drůbežích jater
       2 dcl červeného vína
   150 g anglické slaniny
       1 cibule
       3 stroužky česneku
       1 dcl oleje
          snítka rozmarýnu
       2 bobkové listy
       5 kuliček jalovce
          mletý bílý pepř
          sůl

Postup:
    Očištěná játra vložte na pánev s rozpáleným olejem, přidejte posekanou cibuli a česnek a opékejte asi 5 minut. Pak přilijte víno, okořeňte a směs zakryjte plátky anglické slaniny. To celé dejte zapéct do rozpálené trouby asi na 5 minut. Podávejte s přílohou podle libosti, já bych sázel na rýži.

Zpět