Flachau 2008

09.07.2008 15:24

stalo se 19.1. - 26.1.2008
cesta

  Podle závazného dokumentu o časovém rozvrhu cesty proběhl přesun do Flachau zcela bezkonfliktně. Paní Ukecaná Navigace, která s námi cestovala, sice neuměla propojit českou a evropskou mapu, ale od Vulowitz do Flachau mě spolehlivě zkontrolovala na všech kruhových objezdech a odbočkách, včetně upozornění na řazení v jízdních pruzích a na rychlostní limity.

invitation     Po ubytování byl podán uvítací drink. Tradiční každodenní odpolední přípitky na zdraví byly letos ozdobeny specialitami Skotskými, Irskými, Francouzskými, Řeckými a Jamajskými, nehledě na jemnější speciality jako šampaňské koktejly, Portské, ovocné a jiné likéry. Letošní novinkou byla Hruška v hruškovici (pálenka), Hruška v Hruškovém likéru (Wiliams) a Madeira s pomerančem.
    Neznamenitější odpolední kombinace byla irská whisky se skotským lososem a německým kaviárem, proti tomu se cibulový salát s uzeninou prosadit nemohl.
družstva     Personální změny v družstvech byly prospěšné. V průběhu pobytu jsem neslyšel žádnou vážnější připomínku. Vytvoření speciálního dámského apartmá si dámy pochvalovaly.
materiál     V Altenmarktu byl zakoupen nový materiál - ski, hole, brýle a brousky. Vašek se musel uskromnit, protože mu před odjezdem vykradli auto a zakoupil si výprodejové Dynamic GS (300,-€), Ze stejného důvodu se pak Lída naopak rozšoupla při koupi nejluxusnějších Head GS (600,-€ minus 100,-€ bonus).
počasí
a podložka
    Počasí nám přálo, lepší dny zvítězily nad horšími 4:2, Podložka byla dostatečná (výškou), většinou dobré kvality (zmrzlý umělý sníh). Něco ještě nasněžila příroda, i když ne tak dobré kvality (těžší vlhký). Ve všech střediscích (FlachauWinkl, ZauchenSee, Altenmarkt,  Flachau, Wagrain) byly sjezdovky již zmíněnou podložkou dobře pokryty a na povrchu jen mírně upraveny rozesetím drobných kamínků.
strava

    Všechny zúčastněné kuchařky byli pečlivě připraveny a vynikaly vysokým nasazením po celou dobu zájezdu.

zpívánky

    Zpívání se letos konalo, a to tradičně ve středu, jen středa letos vyšla až na čtvrtek.

sleva

    Večírek v sauně byl letos zlevněn ze 7 na 5 €, dočasně byla trochu nouze o ručníky, ale jinak dobré, jen 1 hodina vymezená na pobyt skupin (páni x dámy) byla příliš krátká. Pro příští rok doporučuji zájemcům z řad dam k prostudování stručné zásady saunování, zejména s přihlédnutím na naprostou nevhodnost ochlazování rozehřátého těla teplou vodou (negace thermického šoku). To proto, aby nedocházelo k zbytečnému podezírání, že někdo někomu zatajil termostatický ventil.

pojištění

    Pojistky jsme letos neamortizovali, přestože podlitin bylo k vidění dost. Já sám mám už palec docela dobře hybný.

2009

    Po dohodě s pí Mooslechnerovou bude zájezd v roce 2009 v termínu:
                                                 17.- 24.1.2009
    předběžně byly objednány pokoje (č. 1, 2, 3 a 4).

 

    Černé puntíky jsem určitě někomu slíbil, bohužel jsem tu informaci do Prahy nedovezl.
    Prozradím jen, že ten den po dešti, kdy jsem se ráno nemohl na ledu rozjet ani při roztlačení tří silných osob, jsem měl zataženou ruční brzdu. K tomu jsem měl tři dobré důvody:
   1) byl jsem necelý týden po STK, kde byla ruční brzda uznána za funkční teoreticky, ale vše je třeba ověřit v praxi
   2) ruční brzdu při parkování používám i na rovině, po ranní vzrušené diskuzi o vhodnosti a nevhodnosti tohoto postupu jsem odcouval na místo, kde jsem mohl rozmrazovat čelní sklo aniž bych udusil okolostojící a NEZABRZDIL jsem, když jsem pak znovu nasedl a automaticky ODBRZDIL (rozuměj ZABRZDIL), tak ....
   3) a pak, ze sedadla řidiče to byl docela hezký pohled, jak se tlačící snadno a rychle zbavují nastřádaného adrenalinu

Zpět